wtorek, 20 grudnia 2016

CHŁOPAK ZE MNĄ ZERWAŁ?!

💔RZUCIŁ MNIE CHCŁOPAK?!💔

Witam! Dzisiaj temacik dla dziewczyn: Rzucił mnie chłopak?!- Porady.


Nad tym tematem zastanawiałam się 2 dni. Czy mam go pisać, czy nie? Zdecydowałam, że napisze. Większość dziewczyn miała/ma chłopaka w swoim życiu. Na pewno twój pierwszy chłopak zdawał Ci się być idealnym...no ale jak to w życiu bywa i w związkach zerwaliście. Nie mogliście się dogadać,  już po jakimś czasie się znudziliście sobą a może zakochaliście się w kimś innych? Ja z swoim pierwszym chłopakiem chodziliśmy aż ok roku. Ale jego rodzice i on musieli wyjechać do innego kraju bo jego ojciec znalazł prace. Postanowiliśmy ze sobą zerwać. Dla mnie i dla niego nie miało sensu rozwijanie czegoś co nie uda się nam już praktycznie nigdy zobaczyć... Potem znalazłam kolejnego i kolejnego i tak dalej...


Niektóre z nas są czasem oszukiwane... chce powiedzieć przez to, że chłopak nie jest z nami szczery lub dlaczego z nami chodzi. Czasem jak to chłopcy zakładają się o ,,hajs'' lub ,,inne rzeczy'' o nas.
NP. Chłopak proponuje z sobą chodzić a w zamian dostaje cos od innego bo tam ty mu nie wierzył, że Cię poderwie. Jak sprawdzić chłopaka czy jest wierny? :

,,Takie sprawdzanie nie ma sensu, na prawdę, ja osobiście nigdy bym się nie zdecydowała na taki krok.
Skoro z nim jesteś to mu ufasz a skoro mu ufasz to nie powinnaś mieć takich podejrzeń wobec niego. Jeśli martwi cię jego zachowanie to szczerze z nim porozmawiaj, powiedz o swoich obawach i on ci wszystko wytłumaczy.
Podstawą każdego prawdziwego i trwałego związku jest zaufanie! ''


No właśnie zaufanie jest najważniejsze a czy możemy zaufać komuś do kogo nie jesteśmy przekonani w 100% ? Na te pytanie nie umiem sobie, ani wam  odpowiedzieć. 😶


- Lalix 幾乎 

1 komentarz:

  1. Wciąż pamiętam mój ból małżeństwa, kiedy mój mąż mnie opuścił, Dr.Agbazara z AGBAZARA TEMPLE przywróciła mi kochanka w zaledwie 2 dni, chcę tylko podziękować Wam za zaklęcie i spodziewamy się naszego pierwszego dziecka. Jeśli masz problemy małżeńskie, spróbuj skontaktować się z TEMPLE AGBAZARA: ( agbazara@gmail.com ) Lub WhatsApp mu na: ( +234 810 410 2662 )












































    OdpowiedzUsuń